ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

نوبت سونوگرافی

1393/4/14 0:56
نویسنده : مهدا
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلامدخترکم دیروز نوبت سونو داشتم طبق معمول که بابا نبود دلخوربا خاله رفتیم خاله بیشتر من ذوق دیدن تو را داشت دکتر گفت چند هفته ای گفتم30 وقتی دستگاه را گذاشت دوباره یاداوری کرد که یه گل دختر تو راه داریخندونکوبعد گفت شما 31هفته 4 روز تو دل مامانی ............. مامان میگی تعجب کرده بودم تعجبتعجبتعجبولی از یه دل خوشحال شدم چون کمتر از 10 هفته دیگه بهم میرسیمچشمکچشمک

پسندها (8)

نظرات (4)

بابا و مامان
16 تیر 93 19:32
ایشالاه به سلامتی عزیزم
مهدا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان بهزاد
16 تیر 93 21:11
سلام شنیدم 25 مردادانشا... زایمان میکنی خیلی خوشحال شدم میدونم ماه های اخر خیلی سخته همشم انتظار میکشی هرچی زودتر بیبینیش واـــــــــــــــی چه لذت بخشه میخوای هرچه زودتر بیاد بغلش کنی وای
مهدا
پاسخ
خیلی ممنون اره به خدا دیگهخسته شدم ولی همه شبها خوابش رو میبینم دوست دارم زود تر ببینم شکل کی
مامان اهورا
17 تیر 93 14:51
ایشالا به سلامت فارغ بشی عزیزم از رزا چه خبر؟چرا دیگه به وبلاگ خودش سر نمیزنه؟
مهدا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم حالش خوبه فعلا سرگرم اماده کردن وسایل منه ........... دارم روش کار میکنم که دوباره برگرده به وب
بابا و مامان
26 تیر 93 12:05
ایشالاه سیسمونی رزا جون
مهدا
پاسخ
انشالله به زودی زود تو این شبها برای همه اونهایی که نینی میخوان دعا کنید