ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

وسایل دخترمون.............

1393/4/21 18:49
نویسنده : مهدا
358 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)

حمیده
21 تیر 93 23:30
مبارکش باشه ماشاا... اسمش چیه این خانوم خانوما...!؟
مهدا
پاسخ
سلامت باشی احتمالا ثمین
مامانی گرفتار
24 تیر 93 18:22
واااااااااااااااااااااااااااااای مببببببببببببببببببارکککککککککککککککککه خیللللللللللللللللی قشنگه خووووووووووووووووش بحال ثمممممممممممممممممیییییییییییییییییین جونی.............
مهدا
پاسخ
مرسی عزیزم دست مامانی بابایش درد نکنه ثمین بعد از 20سال تو خانواده ما داره میاد کوچکترین عضو خانوادهام خودمم که 20سالمه
بابا و مامان
26 تیر 93 12:04
وای مبارکه عزیزم همه چیز عالی و خوبه ایشالاه به سلامتی و دلخوشی
مهدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
مامان مهنا
26 تیر 93 13:28
عزيزم مباركش باشه من لينكتون كردم شما هم لينك كنين تا در ارتباط باشيم
مهدا
پاسخ
سلامت باشی چشم با اجازه
مامانيه نيكا
28 تیر 93 15:58
سلام عزیزم مبارکش باشه خیلی خوشگل بودن ... انشالله به سلامتی فارغ میشی و عسل خانوم بغل میکنی . قشنگ درکت میکنم چه احساسی داری... دوران سختیه ولی خیلیییییییییییی شیرینه . من که خیلی دلم واسه دوران بارداریم تنگ میشه میبوسمت عزیزم. راستی مرسی که بهمون سر زدین من لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم
مهدا
پاسخ
سلام ممنون دعوتم را پزیرا بودید با اجازه منم لینکتون کردم
مامان سمانه
9 مرداد 93 22:08
وای وای مبارکه ثمین جونم چه خوشگله لباساش وای ای دست گلت درد نکن مامان گل راستی تو 20 سالت؟خیلی خوشحال شدم ک دوست مامان وبلاگی همسن و فک کنم هم اسم پیدا کردم هوراهورا با اجازه لینکت کردم
مهدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم دست مامانی و بابایش درد نکنه بله من 20 سالمه