ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

اسم دخترمون

1393/4/7 21:44
نویسنده : مهدا
126 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذشت 7 ماه من و بابا اسم شما را تصویب کردیم و اسم شما را ثمین انتخاب کردیم  ولی تنها از خاله و بابایی استقبال شد نمیدونم چرا این اسم به دلم خیلی نشست سوالسوال بار اولی که شما را به این اسم صدا کردم حسابی تکون خوردی با خودم فکر کردم که خودتم پسندیدی  راضیراضیدر هر صورت من وبابا اسم شما را انتخاب کردیم حالا ببینیم تا زمانی که به دنیا میایی چه اتفاقی میافتهخندونکمحبتمحبت

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان نگار
10 تیر 93 8:45
خیلی اسم نازی انتخاب کردی .مبارکه .ایشالا که نامش پر آوازه باشه .دوست داشتی به وبلاگ دخترمنم سر بزن
مهدا
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفتونه
بابا و مامان
10 تیر 93 13:04
عزیز دلم نامدار باشه
مهدا
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله
مامان بهزاد
16 تیر 93 21:12
مبارکه خیلی قشنگه
مهدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
مامان بهزاد
20 تیر 93 18:14
سلام بابا کجایی مامانی نینیت شکله هر کی میخواد بشه قشنگ میشه چون خودتو شوهرت انگار یه سیب که از وسط نصف کردن فرقی نمکنه شکله کی بشه
مهدا
پاسخ
سلام همین دور و اطرافم خدا کنه ولی چشمم اب نمیخوره
مامان مهناز
4 مرداد 93 15:26
اسم قشنگیه مامان آینده
مهدا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی به وبم مرسی نظر لطفتونه
مامان سمانه
9 مرداد 93 22:16
عزیزم ثمین خلی اسم قشنگیه ولی خب مهم خودتونید ایشا... روزی برسه ک اسم ثمین جونم رو زبون هر شخصی بچرخه ایشا...
مهدا
پاسخ
مرسی نظر لطفتونه