ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

اخرین روز من ودخترم

1393/5/26 6:44
نویسنده : مهدا
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم امروز اخرین روزی که شما تو دل مامانیجشن  انشتالله قراره به جمع ما بیایی این هفته های اخر خیلی تنها بودم  بابا که یکسره تو شیفت و ما موریت بود منم خودم را با کارهای خونه سرگرم میکردم که روزها بگزره ولی هیچکدام از شبها خوابم نبرد تا حالا طعم یه اضطراب شیرین را نچشیده بودم  تمام شبها که بیدار بودم ازت میخواستم که راحت وبدون دردسر به دنیا بیایی و منم زایمان راحت داشته باشم از اونجایی که از بیمارستان بدمگریه میایید ازت میخواستم با من راه بیایی 1 شب بیشتر نگهمون ندارن ولی توی این روز اخری دلم برای یه چیزی تنگ میشه اونم تکون خوردناته مخصوصا برای اون تکون های که موقع نماز صبح  وقتی داشتم نماز میخوندم  ولی به قول بابا میگه وقتی بیاد انقدر جلو چشمت تکون میخوره که یادت میره در  هر صورت روزهای خوبی را با هم گزروندیم  انشالله با اولین عکست دوباره به وبت سر میزنم التماس دعا دوستانآرام

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان مبینا
26 مرداد 93 7:41
سلام انشاالله که هم چیز خوب پیش بره ونی نی گلت رو بغل کنی. منم منتظرت عکس دخملی هستم
مهدا
پاسخ
مرسی عزیزم از دعای شما دوستعزیز
رزا
26 مرداد 93 8:58
وای منو بگو چه قدر سرم شلوغ میشه
مهدا
پاسخ
ادم خاله بشه سرش شلوغ نشه چه توقعی
sanaz
26 مرداد 93 10:13
سلام‍اسم نینی چیه؟
مهدا
پاسخ
انشالله ثمین
مامان سمانه
26 مرداد 93 11:51
سلام عزیزم خب خدارو شکر ک ب سلامتی این انتظار شیرین هم تموم شد و دیگه بهم میرسید انشا... ب امید خدا ی زایمان راحت داری و انشا... هیچ مشکلی هم نخواهی داشت خب پس ، فردا عکسای ثمین جون رو میبینیم ک چ شکلیه
مهدا
پاسخ
اره خدا را شکر انشالله برای شما هم به خوبی بگزره انشالله
fatima
26 مرداد 93 17:13
سلام دوستم.... خیلی خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی. منتظرتم نظر یادت نره[خونسرد]
مهدا
پاسخ
چشم عریرم حتما
مامان سمانه
26 مرداد 93 18:51
عزیزم صبح برات نظر گذاشتم واس ارسلش ی مشکلی چیش اومده بود انشا... ثمین جونم ب سلامتی دنیا بیاد و هر دو تون صحیح و سالم باشید از فردا ی زندگی جدیدی رو شروع میکنید امیدوارم بیشتر از پ یش خوشحال و شاد باشید انشا... پس از فردا منتظر عکسای ثمین جون هستیم هوراااااا
مامان سمانه
1 شهریور 93 16:07
ماهمچنان منتظر عکسای ثمیبن جون هستیما پس کی میزاریشون[پاسخچشم عزیزم به خدا این فسقلی نمیزاره بفهمم شب وروز کی میگذره ولی چشممممممممممم
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:03
مبارک باشه مامان الان تو وب رزا جون دیدم خوشگل خانم تشریف اوردن الاهی منتظر عکسهای قشنگت هستم عزیز دلم
مهدا
پاسخ
سلامت باشید مرسی گلم چشم تمام لحظه های شکا رشدنی ثمین دست خاله اش گفته خودمک براش میزارم نمیدونم چرا نزاشته ولی چشممممممممممممممممممم
فریبا
9 شهریور 93 19:08
سلام مامانی بلاخره دخملمون اومد ثمین گلی خیلی نینیت ناز بود جیگرشو برم عسیسمه خاله فریبا قربونش بره
مهدا
پاسخ
سلامت باشی خاله جون خدا نکنه عزیزم