ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1392/11/30 7:14
نویسنده : مهدا
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان امروز سونو غربالگری دارم دارم از استرس میمیرم اخه من وبابای فامیل هستیم  نگرانامروز هم مثل امدنت تو دلم که بابا پیش ما نبود طبق معمول نیستدوباره شیفت خود بابا هم خیلی دوست داشت ان دفعه تو را ببینه و هر چی زودتر خیالش راحت بشه ولی نمیشه ...... من میترسم موقع به دنیا اومدنت هم پیش ما نباشه چون اون موقع فصل ما موریت رفتن بابا است اوهشما هم بعد از به دنیا اومدنت به نبودن زیاد زیاد بابا عادت می کنی من هنوز بعد از ٣سال عادت نکردم برام خیلی سخته  ولی من وبابا شما را خیلی دوست داریم این همه تلاش به خاطر شما دوست دارم ماچماچماچماچبرام دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رزا
1 اسفند 92 8:59
خدارو شکر که همه چی خوب بود انشالله به سلامتی به دنیا بیاد
مهدا
پاسخ
مرسی انشالله برای شما هر چه زود زود