ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1393/5/2 1:58
نویسنده : مهدا
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم امروز من وشما باید میرفتیم باهم دکتر تا مامان ببینه که کی قراره بیایی تو بغلم نمیدونم چرا قبل از ورود به مطب خیلی اضطراب داشتمغمناک ولی به روی خودم نمیاورئم همچین اضطرابی یک بار دیگه توی این دوران داشتم اونم زمانی بود که سونو و ازمایش غربالگری شما را میخواستم نشون دکتر بدم خلاصه دکتر اومد من رفتم داخل سونو ی اخر شما را دید گفت گل دخترتونباید 28/5/93باید به دنیا بیاد من دوست داشتم که27 میشد چون من وبابا تاریخ عقدمون 7/1/90 بوده و تاریخ عروسیمون 27/7/91بوده اینطوری 7 میشد عدد زیبایی زندگیمون ولی هر چی خدا بخواد منم راضیم  دوست دارم بوسبوسبوسبغلبغلمحبتمحبت

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان بهزاد
2 مرداد 93 19:11
پس تصمیم خودتو گرفتی که سزارین بشی انشا... به خوشی باشه [پاسخ انشالله فعلا اره حالا ببینیم خدا تا اون موقع چی میخواد
مامان مهنا
6 مرداد 93 12:05
انشالله به سلامتي زايمان كني و ني نيت رو بغل بگيريخیلی ممنون عزیزم انشالله