ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

میدونی !!!!!!!من یه دخترم

1393/4/31 16:32
نویسنده : مهدا
148 بازدید
اشتراک گذاری

من یه دخترم خالقم به نامم یه سوره نازل کرده . من یه دخترم در تقویم روزی را به نامم ثبت کردند .با تمام مردانگی هایت هیچ گاه نمیتوانی بفهمی رنگ صورتی برایم یه دنیاست .نمتوانی بفهمی  عشق به لاک قرمز یعنی چی.گریه کردن بدون خجالت .اری درک کردنش در توانت نیست من دخترم دخترانه میخندم  پس مرا که خندان دیدیبرچسب هرزگی بر پیشانی ام نزن من یه دخترم دخترانه ناز میکنم دخترانه میخندم دخترانه حسادت میکنم من همان دختری هستم که عشوه هایم بر باد میدهد غرور مردانه ات را....................

                                                                                              

پسندها (3)

نظرات (2)

بابا و مامان
1 مرداد 93 18:13
خیلی جالب بودمرسی گلم
بابا و مامان
1 مرداد 93 18:14
عزیزم رزا جونم حالش خوبه ازش خبری نداشتم گفتم از شما حالشون و بپرسم
مهدا
پاسخ
الحمد الله مرسی خیلی بهش میگم بیا به وب ولی قبول نمیکنه خیلی ممنون از اینکه به یادش هستید