ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1393/3/1 7:14
نویسنده : مهدا
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دیگه داره سختی های دوران بارداری من وشما شروع میشه مثل خوابیدن شاکیشاکیشاکی به دستور دکتر قرار شد این طرم امتحان ها را ندم گفت شما واجب تری  میگفت شاید اضطراب امتحان ها باعث زایمان زودرس بشهگریهگریهگریهمنم امتحان ها را غیبت موجه زدم ولی در عوض چند روز فقط دارم به تو فکر میکنم بوسبوس راستی دوشنبه رفته بودم سونو مثل همیشه همه چیز خوب و نرمال بود تنها تغییر این سونو  با دفعه های پیش وزن دخترم بود که شده بود 738 گرم خندهخنده انشالله این 3ماهم بگزره تا ت بیای پیشمونفرشتهفرشتهفرشته

پسندها (1)

نظرات (2)

بابا و مامان
1 خرداد 93 14:48
ایشالاه به سلامتی خدا را شکر که همه چیز خوبه
مهدا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
رزا
9 خرداد 93 22:10
3 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا