ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1393/2/10 9:51
نویسنده : مهدا
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم ......... قربونت برم  فردا تولد بابا است دلم میخواست یه تولد حسابی با حضور تو امسال براش بگیرم از اونجایی که برنامه ریزی به من نمیایید غمگینغمگین امروز صبح بابا گفت بابایی زنگ زده گفته که شوهر عمه را دعوت کردن ومهمونی گرفتن ما هم را دعوت کردن گفتن بریم به این علت تولد گرفتن مامان کنسل شد گریهگریهتنها چیزی که خوشحالم میکنه به این فکر میکنم که سال دیگه تولد بابا شما شدی 7 ماهه یعنی اوج خوشمزگی هات خندونکخندونکniniweblog.comپس با همدیگه به بابا میگیم                         niniweblog.com  تولدت مبارکniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اردیبهشت 93 9:52
مهدا
پاسخ
بابا و مامان
13 اردیبهشت 93 9:53
تولدت مبارک بابای
مهدا
پاسخ
ممنون
مامان دینا
16 اردیبهشت 93 13:45
تولی بابایت مبارک به ما هم سر بزن
مهدا
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله به زودی زود اگر درگیری های زندگی بزارن لینکتون میکنم
بابا و مامان
17 اردیبهشت 93 17:42
مامان یکم قالب وبلاگتون دلگیره بخشید فضولی کردم
مهدا
پاسخ
نه بابا این حرفها چی نظرات شما دوستان عزیز به زیبا تر شدن وبم کمک میکنه