ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1392/12/21 11:02
نویسنده : مهدا
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم امروز هم خیلی خوشحالم هم خیلی ناراحت خوشحالم چون خاله ومامانی وبابایی وعمو امروز میایند دیگه داشتم از تنهایی دیونه میشدمخنثیناراحتم چون ٣روز نتونستم ١ وعده غذا بخورم من که مهم نیستم دلم برای تو میسوزه که تا وقتی یه چیزی می خورم تکون تکون می خوری ناراحتناراحتناراحت راستی دوستان ممنون از اینکه من را تنها نگزاشتید شرمنده وقت سر خاراندن ندارم همش مهمون دارم تا مهمانها میروند خسته فقط می خوابم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونماچماچماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
21 اسفند 92 18:16
چشمتون روشن ایشالاه به سلامتی خوب چرا چیزی نمی خورید نی نی گناه داره مامان
مهدا
پاسخ
خیلی ممنونم الحمد االله حالم بهتر شده فقط خیلی دلم میوه میخوادممنون به وبم سرزدید ومن را تنها نگزاشتید