ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1392/12/13 13:53
نویسنده : مهدا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم ... دیشب رفته بودم پیش دکتر برای از غربالگری تو سالم سالم بودی قشنگم  هفته دیگه ٤شنبه باید برم سونو برای سرویکالم که گفته بودم انشالله که جنسیتت معلوم بشه از همین الان معلومه که بچه زرنگی روزی که مامانی اینها از مکه میایند احتمالا جنسیتت معلوم بشه که انها هم دخترونه بگیرند هم پسرونه این زرنگ بازی هات به من رفته دقیقا منم تو دوران مدرسه دغل کاری زیاد میکردم و همیشه هم تو دفتر بودم خندهخندهخندهراستی یه نفر کمکم بکنه من دیشب صاف خوابم برده یعنیچی .....میترسماسترساسترساسترسنگراننگراندوستان کمک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا
14 اسفند 92 18:13
سلام عزیزم.من از یکی دوستای رزا هستم.از اونجایی که خواسته بود بهت سر بزنیم منم اومدم ایشالا که نی نیتون هرچی که هست سالم باشه وایشالا که خیلی زود قسمت رزا جون هم بشه
مهدا
پاسخ
سلام خوش امدید به وبم ممنون از اینکه تنهام نگزاشتید ببخشید یکم دیر جواب دادم