ثمین قشنگمثمین قشنگم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ثمین عشق مامان وبابا

بدون عنوان

1392/12/5 10:05
نویسنده : مهدا
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان ٥شنبه که برات پست گزاشتم انقدر از سلامتی تو خوشحال بودم خندهکه یادم رفت مشکل خودمم را بنویسم مامان سرویکال ٣٢ بود که دکتر گفت باید بیشتر از ٣٢باشد اگر گفت با استراحت تا هفته ١٦ بالا اومد که هیچی اگر نیومد باید رحم دوخته بشه گریهناراحتناراحتناراحتمنم خیلی میترسم اخه استراحت خاصی هم نمیتونم تو این روزها داشته باشم اخه مامانی وبابایی یکشنبه دارن میرن مکه از اونجایی که شما از دار دنیا یه خاله بیشتر نداری زخاله و همسرش هم با مامانی وبابایی دارن میرن منو بابا را تنها میزارن خیلی دلم گرفته ولی چه کار کنم نمیخواهم انها هم ناراحت باشن اخه نمیدونی گل مامان چه لذتی داره وقتی با لباسهای از سر تا پا سفید دور خونه خدا میچرخی و عظمت خودش را میبینی منو بابا پارسال دقیقا ٢١فروردین اسم خودم توی عمره دانشجویی در اومد رفتیم واگر نه قرار بود امسال همه باهم بریمولی به خاطر شما که اومدی تو دل مامان بابا گفت نه انشالله شما که به دنیا اومدی وقتی بزرگتر شدی ٣تایی باهم میریم.... چقدر دوست دارم زود تر ١١ شهریور بشه  دوست دارم چشمام ببندم مثل هواپیما برم تو ی ماه شهریور فرود بیاممتفکرافسوسافسوسمتفکرولی تمام روزهایم را به عشقت سپری میکنم تا بییایی تو بغلمماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رزا
6 اسفند 92 10:53
آدرینا
7 اسفند 92 20:49
رزا
11 اسفند 92 8:55
ما که نیستیم مواظب خودتو نینی باش دیوونه بازی در نیاری ها یا بشینی الکی گریه کنی شاد باش مثل اینهم خوب بخور هم خوب بخواب
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 9:13
جاشون خالی نباشه عزیزم انشالاه به سلامتی برگردند ایشالاه نی نی جونم به سلامتی میاد